Müşteri Hizmetleri

'Kuflu Sözlük' forumunda sha. tarafından 12 Tem 2012 tarihinde açılan konu

  1. sha.

    sha. ..daha çirkin, daha huysuz

    Şunun için 1'e basın. Bunun için 2'ye, hatalı tuşlama yaptınız tekrar başa dönmek için * ' basın.
    kısaca müşteriye yapılan işkenceden başka birşey değil.

    Ulaşınca da aynı şeyleri ard arda tekrar etmeleri de ekstra sıkıntı oluyor. Sonra sinirler tavan yapıyor. Telefonu kırmamak için çaba harcıyoruz. Sıkıntımızı söylesek cevabını hemen verseler ölürler sanki :hih:
     
  2. Pl1

    Pl1 Mary Poppins Site Yetkilisi

    hele birde 444 lü numaralarsa beni deli ediyor valla.... galiba sanırsam özellikle bekletiyorlar operatürler para kazansın diye :(
     
  3. Emma

    Emma New Member

    birde onlardan gelen çağrılar var
    açsan bir dert açmasan bir dert
    açmasan bir daha bir daha sürekli açana kadar arıyorlar
    açsan bir saatten uzun konuşuyorlar
    geçen gün tam işlerim bitti kahvemi almışım
    kitabımı açmışım telefon çaldı
    açtım çünkü bilmem kaçıncı arayışları
    vaktiniz var mı dediler
    yok dedim
    biraz anlatayım diye ısrar ediyor
    nolur dedim bütün evi temizledim
    kahve yaptım kitabımı açtım ve kahvem soğumadan içmek kitabımı okumak istiyorum dedim
    kapattık
    kadın böylesine rastlamamıştır diye düşünüyorum
     
  4. meleksi

    meleksi Well-Known Member

    beni bir de ev telefonundan arıyorlar..cebi açmayınca..defalarca söyledim ev telefonundan aramayın diye..yok kar etmedi..

    bir de tam öğreniyorsunuz basacağınız tuşları bu sefer de yeniden yapılandırılıyorlar..siz aynı numaralara basıp çok farklı işlemler yapıyorsunuz..
     
  5. alkane

    alkane Well-Known Member

    benim gibi yapın ve asla açmayın:füü:
     
  6. çitlenbikk

    çitlenbikk Well-Known Member

    Birçok marka olmuş kuruluşta tamir servislerini bir merkeze bağlamış 444 noyu
    çeviriyorsunuz derdinizi anlatana kadar adeta destan dinliyorsunuz.TÜRK TELEKOM diye birşey kalmadı ki özelleştirildi yabancı ortakları var.şirketlere komisyon veriyorlardır tahminimce.

    feribot sefer biletlerini Kredi kartı olanlar internetten satın alabiliyordu.şimdi telefon
    ediyorsunuz kart bilgilerini ve diğer istenenleri söylüyorsunuz.ordaki eleman internetten
    alıyor ve işlem parası olarak 2 TL.Bilet ücretine ayrıca ekliyor.ve de telefon konuşma
    ücreti de ödüyorsunuz tabi. maliye açısından da genel olarak denetimler kaldırılmış
     
  7. bermer

    bermer Well-Known Member

    Merchandising - Consumer Contact Center - Consumer Road Show - Consumer Kitchen - Ambassadors - Consumer Relationship Marketing = Hepsi aynı amaca hizmet eder; Customer Loyalty Programs

    % 5'lik bir loyalty şirket karlılığını % 90'ını etkiler....
     

Bu Sayfayı Paylaş